Tisdag 7 Juni

Hallå(:
Idag var första jobbdagen på Antnäs äldreboende(: Dagen har varit lång och inte alls speciellt händelserik och jag fick inte heller göra så mycket eftersom det var första dagen utan gick mest runt och lärde känna stället(: Och min handledare var inte änns där utan hon var typ ledig, så det var lite skumt;S Men det är så otroligt skönt att man bara kan sätta sig på biken och bara cykla till jobbet(:

När jag slutade var det bara att skynda sig hem en snabbis och sen vidare in till stan för att köra på körskolan(: Idag gick det kanonbra min körlärare drog till och med endel skämt idag x)haha
Efter körlektionen knallade jag in till stan och gick en sväng där och hittade mycket fint och till och med tre påsar fick följa med mig hem;D

Förrästen så fick jag hem mitt betyg idag i posten, det gick bättre än vad jag väntat mig(: Fast fick både från 1an och 2an tillsammans typ.  Måste skryta lite ändå med att jag har 14 MVG, hur i hellsike gick det till?;>

Dagens Inköp:

Vitt linne- JC
Blommig tunika- Gina
svarta jeansleggins- VeroModa

Nä nu väntar lite Privileged, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: jokki

fan vad duktig du är Gurra, och inte visste jag att man fick sådant hemskickat, måste kolla min post!

2009-07-07 @ 20:57:49
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0