Tisdag 28 Juli

Tjabba(:
Oj det här med bloggen börjar gå lite segare nu, men jag skyller på att det är sommar!(: Idag var äntligen min sista jobbdag, helt underbart!!! Visst nog kommer man sakna gamlingara men jag är så otroligt less nu på att jobba, så lite sommarlov känns väldigt bra!(: Men serri så är det typ bara 4 veckor kvar till skolan börjar, hujja!

Men jag har inte bara jobbat har även hunnit med att hänka till Storsand både igår och idag med Jenny och Amanda! Det har inte varit världens stekarväder men ändå tillräckligt för att stranden ska locka, dock badade jag knappt igår och idag kände jag bara på vattnet. Fy fan vad kallt det var, det får nog ta och bli några grader varmare innan jag slänger mig i vattnet x) Plus att min helvetes hosta aldrig ger sig, min innan fredag ska jag då vara frisk!

Har även hunnit chilla med dom där två flickorna, igår kollade vi En Shopaholics Bekännelser och ikväll har vi kollat Paris Hilton My new BFF. Just det har också fått smaka sommarens första blåbärspaj, fy helsike vad god den var!(: Men inte så konstigt när det är någon i Jennys familj som gör den;) haha


Sjukt rolig film, se den!(:



Nu väntar sänge, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0