Tisdag 21 Juli

Tjabba(:
Igår hade jag en fullspäckade dag!
-Jobb som vanligt från åtta till tre
-Övningskörde till Ica Maxi med pappa och tränade på att parker, som jag är en fena på nu;)
-Övningskörde in till stan
-Uträttade en massa ärenden på stan + lite shopping såklart!
-Väntade på en seeeeg kille som inte hade slutat
-Åkte till Kronan och umgicks och hade det skit trevligt!(:

Gårdagens inköp:


Idag har jag bara jobbat som vanligt men det var ganska lungt när det ändå var så pissigt dåligt väder ute. Börjar bli sjukt less nu men det är bara tre dagar kvar nu!(:

Förrästen blir jag så sjukt avundsjuk på alla som är hemkommna från Gothia! Jag fattar fortfarande inte varför inte vårat lag åkte dit, för det var ju då vi var som bäst och allt! Ett grymt stort misstag var det då iallafall.

Nu var det visst middags dags, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0