Söndag 26 Juli

Hallå(:
En liten uppdatering om vad som hänt sen sist jag skrev:
-Övernattning på Kronan, sjuk trevligt!(: Fast blev inte många timmar sömn pga av min jävla hosta och att vi skulle upp åtta;S
- Hjälpt mamma här hemma att städa ut kylskåpet, fy fan vad äckligt det var! Men nu ser det ut som ett helt nytt kylskåp!(:
-Varit med Elina och Jokki, vi blev väldigt sugna på utlandet och hittade världens bästa resa till Thailand i slutet av September!(: Gissa om vi blev nå sugna!
-Var Jokkis Shoutgun och hängde med henne när hon körde till Piteå inatt klockan ett för att hämta hem hennes bror och några från Pdol!(: Där vi även träffade på några och andra och en väldigt rolig men dragen kille x) haha


Idag verkligen ööööser regnet ner! Fy fan vilket trist väder, sommaren får ju gärna återvända. Och inte nog med det är jag ju också sjuk, min jävla hosta vill inte ge sig så låter som en kråka när jag ska prata;O Kul att jag blir sjuk nu på sommaren, alltid lika bra tajming för mig. Äh får ta och kurera mig inne hela dagen, så jag kanske blir frisk någon gång!(:

"Det är som en drömm, nästan för bra för att vara sant"

Nä nu ska jag gå och slänga mig framför tv:n ett tag, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: sara

kan inte måla naglarna inför LK, vi åker redan på tisdag och har ingen möjlighet att komma till antnäs :/

2009-07-26 @ 17:46:39
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0