Söndag 19 Juli

Tjabba(:
Idag har det varit toppen väder hela dagen så idag har vi stekt på stranden!(: Jenny ringde nämligen och väckte mig typ kvart över tio och frågade om jag skulle följa med och bada om tjugo minuter, och självklart var jag på(: Så vi åkte till Storsand jag,Jenny och hennes mamma. Till en början var det inte alls mycke folk men efter ett tag kryllade det bara av människor. Vi var typ där hela dagen och vid tre kom även Jokki och slog sig ner med oss efter att hon hade jobbat. Och som vanligt hade jag med min tidning Cosmopolitan, tar alltid med mig en sån till stranden x)

Ikväll har jag,Jenny och Jokki först cyklat till långnäs och tillbaka. Shit vad jag tycker om att cykla, det är nå med mig och cyklar helt enkelt. Sen åkte vi hem till Jokki och bakade lite mat muffins som blev goda, fast inte smakade så mycket. Och jag råkade som vanligt göra en tabbe när jag skulle knäcka ett ägg i en skål så missade jag helt skålen så allt for utanför! Jag säger det igen, jag är ingen kung i köket direkt;)


Haha den här bjuder jag på från idag

Nä nu ska jag fortsätta kolla runt på lite bloggar, pusstjing(:
 

Kommentarer
Postat av: sara

sv: kommer hem den 18:e augusti, kenny kommer på torsdag och sen åker vi ner till han efter någon dag ;o men jag kan fram tills på torsdag om du ändå vill ha, typ till pdol eller nåt, om du ska dit :)

2009-07-19 @ 22:47:27
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0