Onsdag 29 Juli

Tjennare(:
Idag blev det stan för hela slanten med Linnea(: Jag hade mycket på min lista som skulle inhandlas, mest bara små saker till min outfit på fredag och lördag. Men hittade prick allt jag behövde, förutom en vit jävla vanlig kofta. Seriöst så har jag typ sök efter en vit vanlig kofta dom senaste gångerna jag gått på stan men hittar ingen någonstans! Dom är så sjukt poppis eller nå?

Har även lite problem med vad jag ska ha för skor. För jag är så sjukt noga med att allting ska matcha i minsta detalj, och jag har inga skor som direkt passar till min klänning jag ska ha på fredag;S Nu tänker alla: Vafan Maria du har ju minst 50 par skor! Men jag har inga som passar just till den klänningen, så vi får se om det blir att inhandla ett par nya shoes imorgon kanske x) Dagens Iland problem

Min förkylning är på bättringsvägen också!;D Hostar inte lika mycket längre och mitt halsont har helt försvunnit. Så ikväll tog jag en kvällsprommis till Ersnäs och tillbaka, var sjukt skönt att bara få röra på sig lite.

Imorgon börjar äntligen LK, sjukt taggad är jag!;D

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, you read my mind.

Det ska bli sjukt kul! Tagga till nu som fan! och du, vilken tid ska man komma ;s

2009-07-30 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0