Onsdag 22 Juli

Hallå(:
Idag har jag bara jobbat, jobbat och jobbat som vanligt. Fast idag var det lite annorlunda för vi åkte till Hägnan på utflykt(: Där satt vi och grillade hamburgare och fikade, och alla dom gammla var helt fascinerade av alla djuren som fanns där. Fick även sluta en timme tidigare från jobbet för att jag hade följt med, så det var skönt(:

Efter middagen cyklade jag och Jenny till Amandas stall för att kolla på fölet som ploppade ut igår!:D Gissa om det var nå gölligt, jag blev alldeles kär i det lilla livet och jag tror aldrig jag har sett nå sötare! Han var så liten och ändå fick jag höra att den hade växt typ sen igår!;O Men Amanda berättade att fölet växer ett kilo per dag, helt sjukt!



Sen så skyndade vi oss hem för då skulle vi åka till Gammelstad och kolla på musikcafe. Där träffade vi massa folk som vi jobbat med så det var kul! Dom var grymt bra på att sjunga, man fick till och med nästan ont i öronen!;O
 
Efter det åkte vi vidare till Måttsundsbacken där tjejerna från gammla 9A & 9B befann sig(: Vi grillade och pratade i massor och hade det skit trevligt! Så tjejer det här måste vi lätt göra om någon gång(:



Nu ska jag kila, pusstjing(:



Kommentarer
Postat av: Linnea

sjukt sött föl!:)

2009-07-23 @ 19:00:58
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0