Lördag 18 Juli

Tjennare(:
Idag är det lördag och det innebär ledig dag för mig!(: Har bara tagit det lungt idag på dagen, for en sväng till Amanda också för att vi skulle planera lite inför Stockholmsresan. Kul att vi är dom enda som inte har klart boende ännu, och det är ju bara typ en månad tills vi ska åka;O Så vi satt och kollade hotel men jävlarns alla var bokade som låg nära Stockholms stadion eller bara i stan, och man vill ju inte direkt bo några mil från stockholm. Men till slut så hittade vi ett ganska så billigt och som bara låg en km från Stockholms stadion och stan så det var perfekt!(:

Ikväll har jag fått besök!(: Kul att jag är sämst på att beskriva vägen, virrade bort han enda till antnäs sprothall innan jag kom på att jag kanske var lite fel ute x) haha

 Nu ska jag kika om vi har nå glass hemma, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0