Lördag 11 Juli

Tjabba(:
Vilken grymt rolig kväll det blev igår!!;D Först så kom jag,Jenny,Amanda,Jokki och Boman till Elinas lilla place och började förfesta. Där hände mycket kan man säga först körde vi lite jag har aldrig även fast vi alla känner varandra super bra men det var som bara lite för skojj skull. Sen blev det massa deep talk men så kan det bli ibland. Sen började jag må as dåligt och trodde hela kvällen skulle bli förstörd för min del, men jag repade mig just innan vi skulle dra ut(: Fast då var det så förarligt att en av oss andra började må as dåligt istället och följde inte med ut. Men det var så härligt att bara vara med sina favoritjejer en kväll<3 Så det här ska vi lätt göra om någon gång snart tycker jag!(:

Sen drog vi alla till Kaffelino, och det var skönt för alla kom in lätt som en plätt. Fast när vi kom dit var det typ inge folk där och absolut inget drag så vi bestämde oss för att knalla till Amanda Perssons 18års fest på Malmudde, fast vi han bara komma till Tasty sen ångrade vi oss och gick tillbaka. Och då hade det kommit mycket mer folk och allting blev as roligt! Ja det här var en riktigt lyckad kväll!:D


Gårdagens Outfit:


Klänning- Vila
Jacka- Gina Tricot
Skor- Sko söder

BIlder från kvällen kommer in strax när jag stoppat in dom på datorn!(:

Men nu ska jag kila härifrån ett tag, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0