Fredag 24 Juli

Tjabba(:
Idag var egentligen min sista jobbdag på Antnäs äldreboende men eftersom jag varit borta två dagar så kom mamma på den ultimata idén att jag kunde ju jobba in dom två dagarna om det gick. Så jag hörde om det funkade och det gjorde det, så nu ska jag jobba måndag och tisdag också. Men det känns ändå rätt lungt plus att jag får ju hela min lön nu också och det klagar man ju inte över(:

Igår läste jag äntligen ut andra Twilight boken- När jag hör din röst. Ja vad tog det? Typ två tre månder bara eller nått x) Men som sagt jag är ju ingen läsare, men nu under sommaren har jag bestämmt mig för att börja läsa lite mer. Så det är väl bara att sätta igång med tredje Twilight boken och se hur länge det tar x)haha

Och inget Pdol för min del, men det kändes inte riktigt värt det när det nästan inte var någon annan som skulle gå och så är det ju så jäklarns dyrt också! Fast jag hade velat gå på lördagen för att kolla på Erik Hassle men som sagt det är ingen annan som ska gå då så då skiter jag också i det.

Nu är det bara en vecka kvar till the big day!;D



Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0