Torsdag 29 Januari

Hallå(:
Den här dagen har varit hur skön som hellst. Hade ju sovmorgon till 12:40 liksom hur chill som hellst, förrästen träffade jag Lena J på bussen och imorgon ska jag typ äntligen få dom fyra sista avsnitten av O.C säsong 4!(: Jag och Lena J satt förrästen och pratade om hur jäklarns snabbt tiden har gått, känns som det var igår man gick på Antnässolan och livet lekte. Men ändå känns det typ som att det var för hundra år sen. Och det känns typ som att det var igår man gick på Bergskolan fast å något sätt känns det som ändå längesen. Jag blir typ helt snurrig i huvudet när jag tänker på hur snabbt tiden går snart står man där vuxen och har familj och hela köret, fast man längtar ju som ändå;P

Vi hade då iallfall boxning på idrotten jäklarns vad roligt det var fast ganska så jobbigt för armarna, typ hej träningsvärk imorgon. Men det kändes ändå bra för alla körde typ på helt seriösa så det var bra. Efter idrotten hade vi en snabb ARL lektion och sen fick vi sluta då knallade jag in till stan för mina nya linser hade kommit så jag hämtade ut dom. Seriöst vad dyrt det är med linser har som aldrig tänkt på det men shit pommes kostar ju flera tusingar att köpa linser bara för ett halvår liksom. Tur att mamma betalar dom som sagt(:

Just det igår såg jag på filmen Livet är en schlager, vilken härlig film säger jag bara!(: Jag och Jenny hade tänkt se den någon dag för vi kollade på nå program med Jonas Gardell och så fick vi nå ryck och ville se den. Shit det var år sen jag såg den men den var fortfarande lika bra:) Jag kommer ihåg när jag var liten älskade jag schlager, satt alltid och kollade på Melodifestivalen;Phaha

Förrästen så var jag nyss hos Olivia, alltid när jag ska springa dit och hämta nå så blir jag typ kvar flera timmar men det är som mysigt för jag träffar inte henne så ofta längre förutom när vi går till bussen tillsammans. Hon hade bakat cockis som hon bjöd mig på och dom var helt gudomligt goda och det var första gången hon hade bakat dom, duktig kvinna. Olivia har typ blivit värst baktjejen, hon som aldrig bakade förr bakar typ every day nuförtiden. Men det är ju bra för när jag är sugen på fika kan jag bara knalla till huset brevid mig;)hehe. Jag började tänka på vilken tur vi har som bor granne med Olivias familj, för vi känner ju liksom dom jätte bra nog för att vi är släkt men ändå. För tänk om man typ hade haft värsta hemska grannarna som typ hatade en eller om man inte hade haft några grannar alls. Alltså om man typ bodde helt öde eller nå, fy bubblarns vad tråkigt sånt hade man ju aldrig klarat av. Nä nog är det tur att vi bor granne med Hanssons;)

Haha vilken komisk bild på mig och Olivia(; 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0