Måndag 26 Januari

Hallå(:
Ja då var det måndag igen, den här måndagen har faktiskt varit hel lungn. Hade sovmorgon till nio som vanligt och det är väldans skönt att ha lite sovmorgon på måndagar för man är ju alltid så död på måndagar. Vi hade iallfall först engelska där vi gjorde nå gramatik grejjs men det var som ändå lungt och lektionen gick super snabbt. Efter det har vi alltid lunch, så vi har grymt tidig lunch på måndagar men det gör inte så mycket faktiskt ganska bra ibland. Efter lunchen hade vi svenska och då kollade vi bara på någon film för vi ska börja jobba om Shakespear. Efter svenskan skulle vi egentligen haft en till lektion men läraren var sjuk så då begav vi oss till stan jag,Emma och Linda. Jag tänkta att idag ska jag då bane mig inte handla något men såklart så började vi kolla på jeansleggins och jag hade ju faktiskt kollat på dom förut men tänkt att jag ska spara mina pengar lite. Men då prövade jag, Emma och Linda såna och alla var bara tvungna att köpa ett par. Och jag menar det verkar ju vara helt inne att ha det nu för varenda kotte har ju såna, så Maria vill ju inte vara sämre;P Jag bara älskade dom och jag har ändå tänkt köpa nya jeans men jeans är ju så dyra. Jeansleggins är ju så mycket billigare och hundra gånger skönare så det är ju perrans!:D

Najs bajs!:D

Btw så pratade jag med Amanda idag i telefonen och jag har kommit fram till att våra samtal består typ till 90% av att prata om kändisar och vad som har hänt i kändisvärlden de senaste dagarna och så vidar;P Men jag tycker faktiskt det är jättekul och helt intressant och det blir typ som en drog efter ett tag, man måste alltid kolla på senaste kändisbilderna och läsa de senaste skvallret om kändisarna så man är uppdaterad och sen så vet jag att det är prick samma för Amanda så då pratar vi alltid om de senaste om kändisarna;P Ni som känner oss vet ju hur vi är men va fan någon måste ju vara så också;) haha

Nä nu är min hjärna för trög för att fortsätta tänka så det är nog dags för sängen nu, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha jaa, de är typ så x) förresten så blev de inte å kolla film igår, å oth å gossip har typ inte kommnit, javet inte när de kmr!? ;o för de är gamla avsnitt på cwtv.com så.. ;S javet inte näre kommer :(

2009-01-27 @ 09:28:57
Postat av: Linnea

Var köpte du leggingsen? :D

2009-01-28 @ 16:29:48
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0