Fredag 23 januari

hallå(:
Äntligen fredg och helg, fy bubblarns vad skönt! Idag är det Jennyfredag som vanligt så har jag haft livskunskap och mattte b med Jenny, och faktiskt dom ända lektionerna jag har haft idag för dom andra två handelslektionerna blev inställda för att våran klass är så duktiga på att jobba, haha;) Tog en lunch dejt med Jenny och Linnea och sen traskade jag in till stan, tänkte ta 12:10 bussen men jag gick på stan ett tag. Shit det var super längesen jag gick på stan och verkligen kollade på grejjer så det var ganska välbehövligt. Fick även med mig en cool t-shirt hem. Och så hittade jag ett par snygga jeans och en kavaj också men kände inte för att slösa så mycket pengar. Men väl hemma så satte jag mig och kollade på h&m:s hemsida och vips så hade jag beställt kläder för en tusing bara på några klick;> Jag är typ helt beroende av att beställa från h&m, jag kommer ihåg för något år sedan så beställde jag 4 eller 5 gånger och från samma katalog. Måste ju typ ha varit miljonär då haha;P

Ikväll blev det iallafall att åka till Jokki och vara med henne,Olivia,Elina och Julia P(: Jokki hade bakat några big muffins med nå grejjs på och dom var smarriga men typ lite för söta för min smak, men det var ändå snällt att hon hade bakat(: Vi kollade nå typ smarthets program som gick på 3:an, det var typ som vem vill bli miljonär fast med barn också som typ gick i 5an och som var lika smarta som dom vuxna och så vann dom ju såklart massa pengar;P Vi kollade såklart Lets Dance också, det är som ändå lite roligt att kolla på;P Ändå helt grymt att vara med i nå sånt där program och vinna några miljoner som bara inkaseras på banken typ nästa dag, fast då ska man ju vara oerhört smart. Så nee det är nog inget för Maria haha;)

 Min gryma t-shirt!


When I lost you, I played a part I never really knew,
Letting go, is the best thing I could do.
Before you turn that knife, you have to say you'll cut me down
And letting go is effortless now
You found me out.

Nu ska jag kila för imorgon är det jobb som väntar hela dagen, Ha det bra allesammans:D

 

Kommentarer
Postat av: jokki

jag vill också shoppa, men jag ska spara mig till sthlm :D:D

2009-01-24 @ 00:56:47
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

åhåå, vad fin tröja ;) å MIN låååt <3 HAHA nämen den är ju så sjukt bra! <3

2009-01-24 @ 18:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0