Fredag 16 Januari

Hallå(:
Idag är det ju då äntligen fredag och helgen är gode efterlängtad ska jag säga er. För vi har gått vårat normala schema den härr veckan och då börjar vi vanlig tid varje dag förutom måndag och man blir typ helt utbrännd av det;P Men nästa vecka börjar vi vårat chill schema, ska typ lägg upp en bild på det här någon dag så ni får bli lite avundsjuka;)

Ja idag är det ju då fredag och det innebär Jennyfredag, jag och jenny har nämligen både livskunskap och matte tillsammans på morgonen plus att vi har lunch också togheter(: Det är ändå lite sjukt hur jag och jenny kan ha det tillsammans för vi går ju inte i samma klass ja inte änns på samma skola. Men inte ska jag klaga för det är hur härligt som hellst att ha lite lektioner med min kvinna!;) Iallafall sen efter lunch hade vi två handelslektioner som var hur chill som hellst jag och Emma gjorde typ inte ett piss, satt bara och lyssnade på några redovisningar och så. Efter skolan blev det att gå en snabbis på stan med Emma. Jag hann faktiskt köpte två toppar från H&M som var riktigt nice(:



Nu ska jag ta och kila för min mage behöver lite mat i sig, ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: jokki

yes gurra äntligen. Fast jag har varit lite inaktiv här på bloggen, men jag har varit så trött. Shit vad fiin den vita toppen du köpte var!

2009-01-16 @ 22:01:26
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: jenny

Så fina alltså! :D och jag diggar fredagar hårt! ,) förutom eftermiddagen som jag alltid gruvar mig för :S

2009-01-16 @ 23:48:27
Postat av: Linnea

åh, vad kul att du skaffat dig en blogg :) och ännu roligare att jag får skriva första kommentaren ;) haha!

2009-01-17 @ 16:32:49
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0