Torsdag 19 Februari

Hallå(:
idag har det varit en sån här underbar torsdag, började dagen med att åka 12:15 bussen in med Olivia till skolan, trevligt var det att få lite sällskap av henne eftersom jag alltid annars åker buss ensammen varje torsdag. Vi hade idrott och på schemat stod HLR, det måste ju vara de tråkigaste som finns. Visst det är ju toppen om man kan det men jag menar vi har ju redan gjort det en gång och så svårt är det väl ändå inte. Som tur var fick vi iallfall inte blåsa in luft i miniann för lungerna skulle typ bytas ut. För det är ju inje det fräschaste, tänk hur många som har slemmat ner henne innan jag ska använda henne. Efter idrotten så har vi egentligen ARL så vi satt och väntade på lektionen ett bra tag men tror ni läraren kom? Nejdå så då var det bara att traska in till stan för att jag just hade missat tio över två bussen. Och såklart shoppade jag, hittade en tröja på hm som fick hänga med hem. Btw kan aldrig kylan ge sig, jag blir galen. det spelar ju ingen roll hur mycket kläder jag har på mig, jag fryser ändå direkt jag går ut genom dörren. Nä det behövs bara ett par minusgrader inte typ trettio;O

Just det igår blev det fika hos Jenny eftersom hennes mamma fyllde 50 år(: Det var jag,Jenny,Alex,Victor och Amanda som var där(: Och massa andra vuxna människor också:P Dom bjöd på värsta dunder mycket fika och det var hur gott som hellst, men Jennys familjs fika kan man då aldrig stå emot det har som en speciell dragningskraft typ. jag åt för minst tio personer kändes det som. Men om man ska fika är det lika bra att göra det rejält eller?;P


Vill tillbaka till New York!

Nu ska jag kila, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: jokki

ååh jag är också sugen på fika, kan itne alla börja fylla år snart!?

2009-02-19 @ 21:59:44
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhgud jag tycker alla fyller år för mycket, varje helg :P

2009-02-23 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0