Tisdag 3 Februari

Hallå(:
Idag hade vi sovmorgon till 11:40 hur skönt som hellst. Fast jag vaknade ändå innan klockan ringde och det händer typ aldrig för mig. Men jag tror det är för att det börjar bli så ljust ute och jag har morgonsolen i mitt rum så det lyser upp som typ värsta himelriket så då är det inte så lätt att sova. Iallafal så hade vi bara två lektioner så åkte hem med 14:10 bussen. När jag kom hem tog jag mig en välbehövlig springrunda, fast jag tänkte inte på att det var så kallt ute så höll på att frysa ihjäl för jag hade typ inga varma kläder på mig. Men det gick bra eftersom jag blev så varm när jag sprang. En sak som är sjukt jobbigt är att jag tappat en plopp till mina hörlurar så jag kan bara höra med ett öra. För jag tappar alltid dom där plopparna så jag har använt upp alla reserver. Och det är bara såna där hörluarar jag kan ha för inga andra passar till mina öron för att jag typ har små örongångar. Så efter middagen for jag och pappa till Elgiganten för att köpa nya såna där ploppar till mina hörlurar men dom hade typ inte bara ploppar så jag fick köpa helt nya hörlurar. Men dom är super bra om man gemför med dom gamla, ljudet är typ tre gånger så bra och dom är grymt coola för dom är rosa;)

Idag är det ju tisdag och det innebär att det kommit ett sprillans nytt avsnitt av One Tree Hill säsong 6 och Gossip Girl säsong 2:D Förra veckan kom det inga nya avsnitt för dom hade typ något uppehåll i USA så dom här avsnitten var efterlängtade. Om n inte sett det ännu så läs inte det här. One Tree Hill blir typ bara bättre och bättre för varje avsnitt tycker jag. Det har varit nere i en liten svaka men nu går det bara uppåt. Det här avsnittet handlade om att Lucas ska börja spela in sin film och det var så roligt för det handlar ju om dom i One Tree Hill i hans film så då skulle dom välja ut alla karaktärer som en Lucas, en Peyton, en Brooke osv. Men slutet var ju typ gulligast när Peyton och Lucas skulle på ultraljud för att kolla på deras baby(: Gossip Girl har också blivit mycket bättre fast inget slår ju One Tree HIll. Dagens avsnitt av Gossip Girl var ändå lite konstigt och dåligt för att Serena och Dan gjorde slut och Dan håller på med den där jävla läraren. Men en sak som är super gulligt är ju ändå Nate och Vanessa(:

Just det idag kom min första beställning från h&m coh den innehöll: En svart kavaj med trekvarts armar, En skogsbrun topp med knäppning fram, Ett mönstrat linne med knäppning fram och snörre i midjan och en söt liten brun väska. Här kommer en liten bild också.

Nu ska jag kila och fixa lite stuffs, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh va fina saker! VÄÄÄSKAAAN <3

2009-02-03 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0