Tisdag 17 februari

Hallå(:
Idag har det varit en lugn dag med sovmorgon till 09:35 och fick skjuts av mamma in så det var toppen(: Idag har det inte alls hänt något märkvärdigt på skolan eller jo en grejj;p Fick ett sms av Elina där det stod: Gissa vem som just fick en lägenhet:D är så glad! Så nu har tjejen äntligen fått sin efterlängtade lägenhet, så kul för henne(: Men jag hade då aldrig kunnat flytta hemifrån nu helt själv. Jag hade varit så skrajj på kvällarna när jag skulle sova, usch tänk att ligga i en tyst lägenhet alldeles ensammen. Jag hade nog bara börjat fantisera om massa hemskt som skulle hända mig typ att det skulle komma en mördare eller att ett psyk skulle ligga under min säng. Och så är jag ingen hejjare i köket heller så det skulle nog skita sig där med och bli hamburgare typ varje dag och då skulle jag ju fan rulla fram om ett par månader. Okej så dålig kanskse jag inte är men jag lagar inte middag så ofta, det är nog något jag måste börja ta tag i eftersom det kanske ändå inte är så länge kvar till man ska flytta hemifrån. Men en sak som skulle vara hel festligt är ju att få inreda sin egen lägenhet precis hur man vill, inte för att jag är värsta inredningsnörden men man kan väl ändå endel. Och snacka skönt att inte ha sina päron alltid i närhet som tjatar om att man ska göra dit och dat. Fast ne jag tror nog ändå inte jag är redo riktigt än för att flytta hemifrån;P

Hörrni alla trogna läsare nu ska ni få veta en skit rolig grejj. Här hemma hos oss just nu är det -31 grader ute!!!;O Rena rama NORDPOLEN!  Är det inte helt sjukt, jag känner mig ju inte så pepp för att kliva ut genom ytterdörren imorgon om det är så här kalt ute, kommer ju frysa häcken av mig. Men det var ju någon gång när vi var små som det var typ över -40 grader ute och då behövde man ju inte gå till skolan, så jag håller nog tummarna för att det är så kalt ute imorgon så behöver jag inte sätta min fot utanför huset.
 
Nu väntar sängen, Ha det bra allesammans:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0