Tisdag 10 Februari

Hallå(:
Så har man gått och blivit förkyld, eller ja bara ont i halsen än så länge. Imorse var det inte kul att vakna kunde knappt få fram ett ord och när jag svalde gjorde det så där äckligt ont. Det kändes först som att jag skulle bli så där hes, och sånt tycker jag bara är roligt;P Eller typ en dag sen blir man less. Ja jag får väl dricka te så min hals kanske blir lite friskare. På morgonen så gjorde jag varm choklad till frukost, shit pommes vad gott det var! Har inte druckit choklad på hur länge som helst, det blir som bara inte att man gör det nuförtiden, mycket beror nog på att jag inte orkar fixa det på morgonen. Inte för att det tar så lång tid men ni vet jag hatar att ta fram frukost på morgonen, de är typ de jobbigaste som finns för jag är alltid så seg på morgonen. Så de är gode skönt när man kliver upp och går in i köket och ser att frukosten redan står framdukade på bordet. Fast det värsta med morgonen är att jag alltid är så frusen så när jag äter frukost sitter jag alltid med filt och tofflor och ändå är det svin kallt även fast vi inte änns har speciellt kallt i vårat hus. Det är stört konstigt.

Kollade nyss Top Model, har börjat följa det nu eller ne jag skojja bara var ju flera veckor sen jag började kolla på det typ när det var 8 tjejer kvar och nu är det ju bara tre;P Jag tycker det är ganska festligt program, det är ju så roligt att se när dom blir sminkade och stylade. Fatta coolt att kunna typ sminka sådär som dom blir sminkade eller det hade ju varit ännu roligare att bli sminkad/stylade och sen ta massa bilder. Och korten dom tar blir ju helt amazing. Fast dom har ju värsta proffs kameran och hela kitet hade inte varit så dumt att ha en sån hemma;P Men jag ska inte klaga pappa har ju två systemkameror och hela kitet;)


Hörde att det inte kommer några nya avsnitt av One tree hill eller Gossip girl förrän 9 Mars!:O

Nu hade jag inge mer på hjärtat, Ha det bra allesammans:D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0