Onsdag 25 Februari

Hallå(:
Idag var det ju då frilufsdag och efter lite tjorv blev det ändå att åka till Måttsund men det var nice!(: Åkte med Amanda, Emma och Sandra(: Har ju inte åkt slalom på typ två år så var lite nervös för att jag skulle ha glömt bort hur man typ åkte men de gick ju perres!(: Det var hur härligt som helst att åka och speciellt med det här underbara vädret. Skogen var ju typ det roligast och jag klarade mig då helskinnad, trodde typ jag skulle köra in i stängslet eller nå för det har ja ju lyckats med ett antal gånger. Och så hade ju Antnässkolan också frilufsdag så man kände typ igen alla småbarnen. Men det var lite synd att man bara fick åka till klockan ett men det blir nog att åka lite mer nu under Sportlovet. Någon mer som är på?;)

Efter den korta frilufsdagen blev det en promis med Amanda runt skäret till stallet och hem(: Så vi fick oss en rejäll sväng och mycket frisk luft. Men nu är då mina ben helt döda känns de som, orkar knappt ta mig upp för trappan, eller kanske inte riktigts så illa är det;P

Btw är det någon mer än jag som missat att H&M har börja med H&M Home med typ inredningsgrejjer? Det var då iallafall skit snygga saker så ska nog ta och sätta mig ner och beställa lite med mami(:

Nu ska jag kila och kolla lite 90210, Ha det bra gott folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0