Måndag 9 Februari

Hallå(:
Idag har jag typ varit på superhumör hela dagen, allt har som gått på räls(: Helt chill dag med bara tre lektioner också. Först hade vi engelska där vi bara gick igenom lite gramatik och fick glosor till nästa vecka och sen var det typ eget arbete resten av lektionen som vi inte gjorde allt för mycket på. Efter det hade vi en kortis lunch och sen var det svenska och där håller vi på att kolla filmen Shakspear in love. Efter det hade vi praktisk marknadsföring som vi bara gick igenom ett nytt kapitel och fick lite uppgifter. Sen åkte jag buss hem med Louise för hon skulle visst till Antnäs och klippa sig, vi satt typ hela bussresan och pratade minnen. Tänk ändå att det var så längesen man gick på bergs tiden går förfärligt fort alltså. När jag kom hem så följde jag med mamma och Eric till sjukhuset för Eric skulle kanske få ta bort sin slang som han har sen han opererade sig. Sen efter det blev det middag på max, gode efterlängtat var det!(:

Nyss kollade jag filmen Bolt, den var ju helbra(: En av dom bättre disneyfilmerna på senaste tiden tyckte då iallafall jag. Så den är lätt sevärd om jag säger så. När jag kollade på filmen blev man ju lite sugen på att själv ha såna där superkrafter, fatta coolt att typ kunna skjuta en person med sina laserögon eller krossa en vägg med bara huvudet. Nä nu kände jag att det här började spåra lite;)


Nu ska jag konvertera lite nya avsitt av 90210 och stoppa in på min Iphone(: Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är också helt sugen på max, haha! börjar bli sjukt länge sen man åt där. typ i somras? :o det är då senaste gången jag kan komma på.

2009-02-10 @ 16:09:22
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Elinaa

haha jag vet! Bolt var sjukt bra

2009-02-10 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0