Fredag 13 Februari

Hallå(:
Oj idag är det ju ta me tusan fredag den 13 och det innebär ju otur har jag hört. Fast jag har då inte drabbats av det;) Idag har det varit en lung dag med endast två lektioner som bestod av mina individuella val eftersom handelslärarna är i Haparanda så utgick våra två sista lektioner. Och för dom flesta i min klass innebär det ledig dag, för dom har ingan individuella val på fredagar. Men det var helt chill dag ändå hade mina individuella val med Jenny som vanligt, först hade vi livskunskap där vi bara satt och lyssnade på en tjej som var lesbisk. Men våran diskussion spårade typ efter ett tag, men våran livskunskap grupp är som ändå härlig. Sen hade vi matte och det gick typ super bra jag och Jenny jobbade på som attan, har typ inte jobbat så mycket på matten på flera lektioner. men nu har vi börjat med kapitel fyra som inte alls är lika svårt som det föregående kapitlet och kapitel fyra handlar om geometri och det är som ändå ganska lätt tycker jag. Efter matten så åt jag ändå lunch med Jenny på skolan eftersom jag ville tillbringa så mycket tid med henne som möjligt för sen till helgen och veckan är hon väldigt upptagen. Och just det idag åker Jenny och Linnea till Umeå för att se Håkan Hellström, fatta kul inte för att jag är något stort fans av honom men för dom två som typ diggar honom enormt mycket är det ju kul. Så hoppas ni får det bra där borta tjejor(:

Efter jag vi hade ätit lunch lämnade jag Jenny och gick ett tag på stan. Jag har som lovat mig själv att inte köpa något nytt nu för att jag ska spara mina pengar men jag kunde liksom inte motstå dom här söta grejjerna:


Sen efter skolan blev det hem och städa lite och sitta vid datorn ett tag. Efter det ringde Amanda och frågade om jag ville följa med på promenad så vi promenerade ända till stallet i Alvik. Där fixade Amanda med sina tre hästar och jag fick också hjälpa till att borsta dom och stoppa på dom sina täcken och så. Det var en trevlig tripp och jag tycker typ ändå om att följa med Amanda till stallet även fast jag inte gillar hästar så mycket;P Och så fick jag ju se Synna nu när hon har ett litet föl i magen, shit vad tjock hon har blivit plus att sist jag såg henne var ju typ i sommras;P

Nu ska jag kila till tv:n och kolla Lets Dance, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0