Tisdag 8 December

Hallå!(:
Idag hade vi sovmorgon till 12 det var underbart skönt!(: något som inte var lika underbart var idrotten vi hade sista lektionen. Jag tänkte ta det lite chill eftersom jag hade sjuk träningsvärk sen igår, tror ni då inte att vi ska vara i gymet och ha värsta seriösa passet. Vi körde runt på alla olika maskiner nästan. Träna benen var inga problem men när det kom till armarna ville jag bara dö. Men jag har hört för att få bort träningsvärken ska man träna bort den, så jag hoppas det funkar(:

Jag kollade för ett tag sen det här nya programmet Jag ska bli stjärna. åh vad gulliga alla barnen är och väldigt begåvade och då speciellt Zara som var med i talang förra året och vann, hon har ju så sjukt bra röst!(: Tänk ändå om man hade haft en sån röst när man var 11 år!

Ikväll har jag som varje tisdagskväll även kollat nyaste avsnittet av One Tree Hill och Gossip Girl, båda var helt awesome!<3 Serierna gör typ mitt liv just nu!(:


Nu ska jag krypa ner i sängen,pusstjing(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0