Tisdag 29 December

Dagens Inköp:



Tjabba!(:
Morgonen började med att jag,Jenny och Linnea åkte in till stan för att träna ett 45 minuter spinningpass. Men Jenny hade glömt skorna så det blev bara jag och Linnea som tränade spinning. Shit det var prick en vecka sen jag tränade och det kändes, det var som att all julmat och julgodis hade lagt sig i hela kroppen! Men det var skönt att äntligen få anstränga sig lite:P

Efter spinningen så stressduschade jag och gick och handlade en risifrutti, sen var det bara att gå till H&M. Dom ringde imorse och frågade om jag kunde jobba, och självklart tackar man väl inte nej, så jag jobbade från 13:30-18:15(: Jag fick vara uppe på damavdelningen för första gången, men det gick ändå helt bra(: shoppade tre tunikor/tröjor på H&M, man måste ju passa på;)

Ikväll har jag kollat Jag ska bli stjärna, det är så himla bra!(: Seriöst så är det de enda programmet jag följer på tv, men jag kollar typ aldrig mer på tv nuförtiden:P


Jag måste ju bara säga att idag fyller världen bästa Amanda år!:D Hon blir hela 17 år, snart blir hon också stor;) GRATTIS bruden!:D

Nu ska jag kolla i nya H&M katalogen, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag feting diggade mittentröjan, har själv kollat på en liknnde fast på jc, men de blev inget köp för mig ;) hehe

2009-12-30 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0