Tisdag 22 December

Tjennare!(:
Min dag började inte alls bra, jävla skit säger jag bara med en jävla poäng! men jag taggar om för nästa gång helt enkelt. Sen gick jag på stan och lämnade igen mina skor som klacken lossnat på, en skomakare skulle laga dom men jag får inte tillbaka dom förrän i januari. Så jag var tvungen att gå på stan och leta efter ett par nya partyskor, hittade två skitsnygga men vet inte ännu vilka jag ska välja. Vilket I-landsproblem jag har alltså:P

Sen kom jag hem och då fick jag besök av Linnea(: Vi har ju våran lilla tradition innan jul och det är att ha kollat filmen Tomten är far till alla barnen. Haha har ingen aning om varför vi har just den filmen som tradition att kolla på, men det har som bar blivit så. Men den är ju iallfall sjukt rolig och hela filmen kaosar ju men man får som ändå lite julkänsla av den:P

Ikväll har jag och min familj varit och hälsat på mina kusiner i Undbyn, och även min kusin Katarina och hennes lilla familj hade kommit upp hit nu såhär till jul. Så vi fick träffa hennes lilla flicka Meja igen, gud så söt hon är!

Meja- gulligaste ungen i världen typ!(:


Nu ska jag hoppa i säng,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0