Söndag 27 December

Tjennare!(:
Idag har jag jobbat på H&M från 12-16(: Det gick faktiskt helt bra och det var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara. Men det kanske var just för att det var söndag. Fick till och med hjälpa till att räkna kassorna och det gick bra, kändes skönt att få räkna den kassan jag stått i idag för jag blir alltid så osäker att jag gjort något fel så att kassan inte stämmer. Men dom såg jättefina ut idag så det kändes skönt!(:Imorgon blir det också att jobba på H&M från 10-15, kul att man får börja jobba lite nu och känner en extra slant(:

Ikväll har jag varit med mina flickor Jenny och Amanda(: Vi har pratat, lekt med Samuel och Alva och kollat film. Vi såg L.A. Gigolo, Emma hade tipsat mig om den filmen och hon tyckte den var bra;P Men jag tyckte den var lite konstig, eller den var ganska rolig men slutet var helt stört. Det slutade med att han matade en groda med en råtta x) haha hur bra låter det liksom?


Nu ska jag ta och sova så jag orkar med att jobba imorgon,pusstjing(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0