Söndag 13 December

Hallå!(:
Idag är det söndag och för första gånge på länge har jag faktiskt gjort något på en söndag, det händer inte ofta kan jag säga utan söndagar går alltid åt till att plugga. För det första så sov jag drygt 12 timmar inatt, gissa om jag behövde det och det var otroligt skönt att typ känna sig utvilad när man steg upp(: Jag gjorde frulle och satte mig framför tv:n och kollade Idolreprisen, ERIK GRÖNWALL var ju helt klart grymast och bäst som han alltid är och han var så värd segern tycker jag!(:

Sen efter det gjorde jag mig klar och åkte in till stan med mina päron, dom skulle på någon grejj i kulturens hus medans jag gick runt på stan en sväng. Jag mötte upp Emma och så åkte vi till hälsans och kollade basket. Det var steelers som spelade, det var en jäkligt spännande match i slutet men dom förlorade med några fjuttiga poäng.

Jag hittade en asgrym klocka som jag önskar mig i julklapp!(:



Nu ska jag hoppa i säng, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0