Måndag 7 December

Tjennare!(:
Sitter här just nu med ett stort glas Jordgubb/banan smoothie från Chiquita, as goda!(: I fredags när jag var och handlade med mamma på Ica Maxi så fick man provsmaka sånna och såklart jag som alltid går och provsmakar allt sånt där var även tvungen att testa det här. Sen blev det att köpa hem en flaska, men dom är ju nyttga och goda så det är ju perres!(:

Måndag lika med nya vecka, men den här dagen var het ovärd på alla tre lektioner gjorde vi typ inte ett piss. Men då passade jag och Emma på att svammla runt istället, för man måste ju få ha såna dagar också(:

Ikväll har jag och jenny varit på Inpuls och testat Body Pump för första gången, det var faktiskt roligt och jag kommer lätt fortsätta gå på det passet. Men herrejävlar vilken träningsverk jag kommer ha imorgon kan jag ju ta och meddela er.



Nu ska jag fixa in en film på min Iphone, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0