Lördag 19 december

Hallå!(:
Fredagen bestod av årets sista skoldag, underbart!:D Vi gjorde typ ingenting på skolan man märker att allting trappas ner nu och vi blev bjudna på världens äckligaste och B:igaste julmust,pepparkakor och julskum från dollar store, ja det säger väl allt. Jag lämnade in min Aup-rapport idag också, den blev 11 sidor fast det är visst bara första delen!:O Sista lektionen åt vi kinamat och tacos;P Efter skolan knallade jag först på stan med Emma och Martin, dom fick följa med mig och köpa en blomma som jag sen gick och lämnade till Carole min handledare. Åh vad söt hon är och hon blev super glad och jag hoppas jag får komma och jobba för henne någon gång på H&M på storheden(: Sen bytte jag Emma och Martin mot Amanda och gick med henne på stan ett tag och inhandlade julklappar åt Jenny(:

På kvällen blev det att umgås med Olivia,Jesper och Danne(: Vi åkte till Danne och gjorde en helt misslyckad middag, sen blev det att kolla The Hangover. Haha seriöst jag tror aldrig jag skrattat så mycket åt en film, ni måste se den!;D Förutom den misslyckade middagen var kvällen riktigt trevlig(:


Idag har jag jobbat för första gången på riktigt på H&M!(: Jag jobbade från 12-16 och fick stå i kassan tre av fyra timmar. Seriöst vad mycket folk det var, typ som på mellandagsrean och kön till kassorna var milslånga och minskade typ aldrig. Men det var ändå kul att jobba, jag känner att det här verkligen är min grejj!(: Jag hoppas få jobba några fler timmar under jullovet(:

Ikväll har jag bara varit med mina brudar här hemma i byn hos Jenny och haft Julfika och julmys!(: Det var super mysigt och skit trevligt, kvällen slutade med övertrötta tjejer x 1000!;D haha

Nu ska jag dra mig mot sängen,pusstjing(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0