Fredag 25 December

Tjabba!(:
Julafton var det ju igår, hur mysigt som hellst!(: Jag älskar julen förutom den äckliga julmatan som jag inte alls äter! Jag blev as nöjd med mina fina julklappar, jag fick:
-Ett par svarta overknee stövlar
-En volymaster
-Ett kitt med ansiktsprodukter från Clinique
-One tree hill säsong 6
-Gossip girl säsong 2
- Filmen 17 Again
-En klocka
-En skål till min lilla samlig av samma serie som jag har på glas
-Glöggkoppar och skålar
-En mascara treatment
-Twliligt boken 4, så länge vi båda andas
-Och sist men inte minnst min FJÄLLRÄVENJACKA!


Idag är det juldagen och jag har tagit det hur lungt som hellst och varit med Olivia och checkat varandras julklappar(: Ikväll däremot blir det inte lungt, för ikväll är det PARTYYYY!!!:D Det blir förferre hos Simon på skurholmen och sen blir det Grace för hela slanten. Jag är verkligen as taggad!!! Jag hoppas vi ses i dimman people!;D


Kvällens Outfit

Tunika-H&M
Leggins-Cubus
Skor-Din Sko
Halsband-Gina tricot
Örhängen-Lindex
Armband-H&M


Nu måste jag kila,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0