Torsdag 27 Augusti

Tjennare(:
Gårdagskvällen började med förfest hos den nyblivna 18åringen Linnea med 13pers, spotifymusik,ölspel och massa annat skojj!(: Det kändes som att stämmningen var på topp och alla var så grymt taggade för Kaffelino. Vid elvatiden åkte vi in mot stan för att inta Kaffelino. Där var det inte så speciellt mycket drag från början men sen blev allting mycket roligare(: Men för min del var det ganska mycket blandade känslor om jag säger så, men natten slutade helt perfekt precis som jag drömmt om dom senaste veckorna!(:

Här är lite bilder sen igårkväll:


Nu är det filmtime,pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Emma

aaah vad glad jag blir :D

2009-08-27 @ 23:49:40
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0