Tisdag 11 Augusti

Tjennare(:
Idag har jag haft körlektion igen, fast inte med min vanliga körskolelärare för hon var visst sjuk. Så fick köra med Peter idag med hans jeep, shit vad stor den kändes och man satt typ as högt upp fast det var ju bara bra. Sen har jag suttit på Kulturens hus i typ tre timmar och pluggat körteori, eftersom det inte går några bussar alls nuförtiden typ;O Fast sen åkte jag ändå med mamma och pappa och handlade.

Jag har verkligen körkort på hjärnan nu känns det som för jag till och med drömmde om körkort inatt. Jag drömmde att alla sa att jag aldrig skulle klara det och helt plötsligt hade alla 92:or tagit körkort före mig;O Hujja det var en hemsk drömm!

Ikväll har jag hängt med Jenny,Amanda och Linnea(: Vi kollade först vem som vann i Paris Hilton My new BFF och det blev inte den vi ville! Sen har vi kollat film och idag blev det I taket lyser stjärnorna. Jag har faktiskt läst den boken fast det var typ när jag gick i åttan så kommer inte ihåg så mycket av den. Men filmen var iallafall inte alls som boken fast så brukar det väl vara ganska ofta. Men annars så var filmen helt okej, och i slutet satt jag,Jenny och Amanda och stor lipade x) Just det han som spelar Tzatsiki var ju med i filmen, oj vad stor han har blivit alltså(:



Nu ska jag hoppa i pyjjen och bege mig till sängen, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

ja ojj shiit, jag vet att jag hade lipat sönder med er om jag orkat komma :P

2009-08-12 @ 00:00:01
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0