Söndag 2 Augusti

Hejsan(:
Jaha då var helgen och LK över för det här året. Jag har haft en suverrän helg och nu är jag äntligen 18 år!;D Har inte fattat det riktigt ännu för att det har varit full rulle hela helgen. Det känns alltid som att sommaren är slut här i Luleå när LK är över, men det är ju ett par veckor kvar och vi ska ju hinna med en Stockholmresa också!(:

Idag så här dagen efter har jag varit ganska seg, men åkte ändå med Jenny och hennes mamma och badade på Storsand(: Det var faktiskt riktigt varmt och skönt i vattnet, härligt att bara ligga och koppla av på stranden efter helgen.

Ikväll har jag varit hos Jenny en stund(: Vi åkte även en sväng och cyklade till Amandas stall och träffade hela familjen Larsson och deras pollar, och fölet hade växt som bara den sen jag såg det sist!(:


Stekarna på standen idag!

Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på något som aldrig kommer att hända, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0