Onsdag 5 Augusti

Tjennare(:
Idag har det blivit Storsand x2(: Först på dagen hängde jag med Jenny och hennes mamma dit, då var det verkligen super varmt i vattnet och jag och Jenny badade faktiskt riktigt länge. Just det när vi kom dit så märkte jag att det var alldeles blött i min väska, då hade min drickyoughurt läckt i hela väskan:O Så då luktade min handduk mango resten av dagen x) haha

Ikväll så var Jokki sugen på att bada så då åkte jag, jokki och Amanda till Storsand en sväng(: Det var varmt och så att bara stå med fötterna i vattnet men aldrig att jag skulle bada;p Så det blev att ingen av oss badade utan vi var bara där ett litet tag. Men det var sjukt fint när solen höll på att gå ner så vi svammlade lite och tog jätte shnnyggga kort x) Sen åkte vi till Amandas stall direkt och så fick Jokki se fölet för första gången, och jag fick choken igen för att det bara växer och växer för varje gång jag ser det!(:


Jag på Storsand

Nu ska jag kila och kolla film med mami, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0