Onsdag 12 Augusti

Tjabba(:
Idag hade jag återigen körlektion och idag följde pappa med i bilen. Men det var bara jobbigt när han satt där baki och kommenterade allt. Fick iallafall testa att fickparkera för första gången, och det gick faktiskt hyffsat förutom att jag är lite rattvild x) Annars har jag inte alls gjort mycket, förutom att hjälpt till här hemma och städa ut hela garaget, det blev fyra fulla lass med släppet som vi körde bort, då kan ni ju gissa hur mycket skit vi har i vårat garage;O

Ikväll har jag fått övningsköra till mina kusiner i Undbyn, när vi ändå skulle dit och hälsa på(: Haha men pappa blir typ lite irriterad på mig för att jag suger på att hålla hastigheten, jag kör alltid för snabbt! Men det har jag fått från pappa och de vet han och det är typ därför han blir så irriterad när jag säger det x)

Nu är det prick en vecka kvar tills vi åker till Stockholm!;D Snacka om att jag längtar att få komma bort från allt här hemma och bara njuta i några dagar. Ska bli helt kul att se Coldplay även fast jag inte är så stor fans av dom, men jag har inte lyssnat så speciellt mycket på dom. Så det kankse är dags att göra det nu;) Men jag har bara ett litet problem, Har ingen aning om vars min Coldplay-biljett är???;O


Nu blir det att kolla film med mami, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Amanda L

aaah! gurra ;o du får inte ha tappat bort den bara! om du inte hittar den måste jag komma å hjälpa dig å leta ;b

2009-08-13 @ 10:49:45
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0