Måndag 31 Augusti

Tjennare(:
Då var ännu en nya vecka påbörjad. Idag försov jag mig och inget gick som jag ville på morgonen men som tur var tog pappa bilen till jobbet så fick åka med honom(: Men när vi kommer till skolan så är den första lektionen helt i onödan för vi kommer aldrig ha någon lärare på den lektionen och den är bara i 45 min och så har vi as lång hål efter det. Så då hade vi gode gärna kunnat ligga kvar i sängen och komma till skolan halv elva istället! Sen har dagen bara flyttit på och det känns som att den riktiga skolan inte ens har börjat ännu, det är bara  såna där korta lektioner för att gå igenom allt och sen får man gå. Fast det är ju rätt skönt!(:

Ikväll har jag,Jenny,Amanda och Jennys mamma varit och kollat på en stuga långt ut i piteå. Det var trevligt att träffa dom två  tjejerna igen och vi hade mycket att prata om och skratta åt som vanligt när vi inte träffats på hela helgen;D  Annars så ringden en superglad Jenny till mig idag och berättade att hon klarat uppkörningen, Grattis till henne ännu en gång!:D

Prick ett år sen vi var i New york, Hur kan tiden gå så snabbt?



Nu ska jag ta och kila, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: jenny

Taack :) (jokki trodde att jag klarat hela körkortet.. ;p ahah tyvärr inte alltså.. :p )

2009-09-01 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0