Måndag 17 Augusti

Tjabba(:
Idag var jag tvungen att gå upp i ottan,  07:00 var klockan ställd på;O Vårdcentralen var det som gällde, sista cancersprutan skulle tas. Jag var faktiskt inte ett dugg nervös jag satt bara där som en zombie för att jag var så sjukt trött. Sen fick jag gå in och hon tog sprutan i högerarmen, sticket gjorde inte ett dugg ont men när hon sprutade in själva vätskan då var det inte kul längre. Fy tusan vad ont det gjorde! Sen när jag kom hem vid nio däckade jag direkt i sängen och sov till kvart i tolv!

Ikväll har jag varit med Amanda(: Vi drog upp till Liko Arena och kollade när Herrarna spelade mot IFK, shit vad längesen det var jag änns var uppe på Liko Arena eller ens kollade på en Alviksmatch. Japp det måste bli en stor förbättring här!;> VI träffade iallafall många kända ansikten där och vi orkade bara kolla första halvlek för sen blev det så jäklarns kallt att bara stå och kolla i Adidaströja;O

Nu blir det lite Privileged, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

jag tänkte väl att jag inte såg er efter pausen!

2009-08-18 @ 14:13:10
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0