Måndag 10 Augusti

Tjabba(:
Idag hade jag äntligen körlektion för första gången på en månad, eftersom en viss Ninas trafikskola har haft sommarstängt i en månad;O Så det kändes gode skönt att få komma igång igen, för man vill ju börja komma någon vart med det här körkortet nu(: Efter det åkte jag hem och har hunnit med att klippa gräset, hjälpa pappa att stappla ved ( det där lät typ bondigt) och varit ute på en springrunda. Så klart när jag har bestämt mig för att fara ut och springa så börjar det regna direkt jag tar första klivet ut genom dörren, så gissa om jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. Och såklart när jag kommer hem så slutar det regna, nog äre allt bra typiskt!

Ikväll har jag varit med Jenny,Amanda,Linnea och Jokki(: Först kollade vi Paris Hilton My new BFF, fan vad flummigt program alltså men det är ändå så himla fult så man bara måste kolla på det x) Efter det kollade vi film, det blev Hannah montana- The Movie. Den var så där barnsligt bra med lyckligt slut, men sånt gillar vi. Och den var även sjukt rolig, så om ni inte sett den och vill få er ett gott skratt så Se den!;D




Nu väntar min sköna säng, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0