Lördag 15 Augusti

Tjabba(:
Idag har jag hunnit med att vara ute och springa på morgonen, sjukt skönt vare och väldigt välbehövligt efter gårdagens fikande. Sen blev det att träffa Jenny och Amanda en sväng, Jenny och Alex åker ju ikväll till Småland så då ville jag och Amanda hinna vara med Jenny lite innan dom drog iväg. Men på torsdags syns vi ju i Stockholm igen för då är jag och Amanda också på plats i huvudstaden!;D

Sen blev det att åka till Morfar och fira honom lite eftersom han fyller 73 år idag, så grattis Morfar!(: Blev en massa fikande idag igen och han hade världens godaste jordgubbstårta!

Ikväll har jag tagit en liten tripp till norra Sunderbyn och hälsat på Emma i min klass!(: Har gått i samma klass som henne i ett år men aldrig varit hos henne så det var på tiden. Var sjukt kul att få träffa henne igen eftersom vi typ inte träffats på hela sommaren förutom på Lk. Så ni kan ju bara gissa hur mycket vi missat i varandras liv som vi var tvugna att ta igen;) Sen så tog vi en sväng in till stan och satte oss på Roasters och tog en varm choklad och efter det knallade vi ner till norra hamn och satt där ett tag. Sjukt mysigt men sjukt kallt också! Men det här gör vi om snart igen, eller hur Emma?;)


Söt Emma(:

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Emma

Och inte visar du bilden på dig.. Men ja det gör vi, jätte snart ;)

2009-08-16 @ 12:11:26
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0