Fredag 28 Augusti

Hallå(:
Då var första skolveckan avklarad, inte allt för jobbig om jag säger så;D Men idag gjorde jag en tabbe, såklart så åkte jag in till skolan för att jag trodde vi hade första lektionen. Jag satt där och väntade och när det var fem minuter kvar så började jag undra vars alla i klassen var och inte en lärare syntes till. Kollar på schemat en extra gång bara för att se så att jag var vi rätt sal och så. Japp det var här vi skulle ha Engelska B, men då slår det mig. Engelska B är ju för fan ett individuelltval och dom börjar första nästa vecka för oss!:O Men som tur var kunde jag umgås med Amanda,Jenny och Alex ett tag och sen kom Emma och var en snäller och åt lunch med mig!(:

Idag fyller lillebror år men det blev inte en vanlig födelsedag eftersom han som vanlig ligger på det där jävla sjukhuset typ 24/7!;O Men det blev iallafall middag på Waldorf åka hem och ha lite födelsedagsfika + presentöppning och sen åka tillbaka till sjukhuset igen. Jag tycker faktiskt synd om han när han inte änns får fira sin födelsedag hemma som vanligt.

Ikväll blev det filmkväll med några av brudarna@ Jokkis place!(: Trevligt trevligt och vi såg Taken, as bra var den och riktigt sådär spännande så att man blev helt fast hela filmen!;D


Nu väntar sängen på mig, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0