Fredag 14 Augusti

Tjabba(:
Idag har jag hängt med min granne Olivia(: Det var hur längesen som hellst som bara vi två var med varandra nu när hon har bott i stugan typ hela sommaren så det var väldigt trevligt. Inte för att vi gjorde så speciellt mycket vi satt mest bara och chillade hos henne och kollade lite tv(:

Ikväll har jag umgåtts med Jokki,Jenny och Amanda(: Jokki och Jenny hade nämligen bakat så dom bjöd på fika hemma hos Jokki. Fy sjutton vad gott dom hade bakat! Först var det någon glassgrejj dom hade gjort med hallon och choklad och sen var det en chokladpaj som typ var helt suvärren!(: Efter fikat så bestämde vi oss för att se en grejj som man var tvungen att koppla från datorn till tv:n men då hade inte Jokki sladdarna hemma hos sig. Så då var vi tvugna att åka till Bergnäset och hämta sladdarna för att Jokkis bror hade dom hos en kompis där. Så det blev en liten tripp till Bergnäset, men sen när vi skulle åka hem hände världens grejj. Först vid bergnäset blev vi omkörde av en polis och en ambulans med blåljus och sen efter vi hade hunnit köra en bit till så kom en brandbil och räddningstjänsten. Så vi bestämde oss för att följa efter dom när vi närmade oss Antnäs och då helt plötsligt körde dom ner mot Antnäs och sen körde in där vid Jokki fast fortsatte. Då vare nämligen så att det typ hade börjat brinna i ett hus ganska nära dom!;O Hujja det var riktigt hemskt, men som tur var verkade det inte varit så alvarligt för brandbilarna åkte bara efter ett litet tag.

Sen blev det iallafall att Kolla The Bachelorett, jag och Jokki hade typ aldrig sett det förut men Jenny och Amanda har följt det och nu var det sista avsnittet när tjejen skulle välja vilken av killarna hon skulle gifta sig med. Allt var så bra till slutet då hon valde fel kille!;O Fan vad besviken man blev, även fast det bara är en serie så blir jag som inne i det direkt x)



Kvällen fika;)

Nu ska jag hoppa i säng, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vad läskigt om ens grannes hus skulle börja brinna :O kul å se på film:)

2009-08-15 @ 18:34:52
URL: http://mimyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0