Torsdag 23 April

Tjabba(:
Idag hade vi som sagt sovmorgon till 12:40 och snacka om att  det var underbart skönt(: Jag han göra hur mycket som hellst på morgonen och det var supervamrt när jag gick till skolen, allt var som på topp helt enkelt:D Första lektionen hade vi idrott och det blev prommis med Louise och hennes kompis Emma, men jag var typ helt död när vi gick kändes som jag inte alls hade någon energi i kroppen typ som att jag inte ätit något på flera dagar, det var hel konstigt:S Iallfall så kom vi lite försent tillbaka så jag var typ tvungen att bara slänga på mig kläderna och rusa till min skola för vi hade nämligen prov. Som tur var han jag i tid och angående provet så gick det bra tror jag. G frågorna var typ kryssfrågor så dom var skit enkla däremot vg frågorna var lite konstiga och vi hade inte änns gått igenoom nå om det men men. På bussen hem satt jag med Boman och pratade, alltid lika roligt att träffa den bruden, det händer ju inte så ofta nuförtiden:S

Efter skolan var jag ute på en liten springrunda men det var fortfarande som jag inte hade någon energi i kroppen nog för att jag inte hade ätit något när jag kom hem men jag menar jag hade ju ätit soom vanligt frukost och lunch. Så jag vet inte vad det kan vara men jag känner mig iallfall helt utmattad men ändå som inte så att jag är sjuk. Hel wierd:S

Sitter just nu och lyssnar på världens bästa låt som Emma just skickade till mig och det fula var att den låten var med igår i det nyaste avsnittet av Gossip Girl;P
Flo Rida- Right Round


Dagens Outfit
T-shirt-Gina Tricot
Kofta- H&M
Chinos- Gina Tricot
Skor- Somwear i New York

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0