Torsdag 2 April

tjabbis(:
Wow är vi redan inne i en ny månad, tiden går som vanligt alldeles för snabbt. Förrästen var det någon som blev lurad igår på första April? Jag blev då inte det och jag lurade inte en enda kotte heller, lite tråkigt kanske men jag hade typ glömt bort det. Kurirens aprilskämt var ju det fulaste jag någonsin läst, att man skulle börja ta DNA-prover på hundbajs;P haha lyckat

Vet ni hur mycket jävla pinsama saker det hänt mig idag, jag ville bara sjunka ner under jorden. Jag tänker inte ens berätta dom grejjerna här i min blogg för dom är alldeles för privata;) eller en sak kan jag berätta som inte alls är så farlig. Jag åkte pitebussen hem och så just innan busschaffisen ska svänga ner till Antnäs kommer jag på att jag inte tryckt på stoppknappen. Jag skyndar mig att trycka på den men märker att den inte lyser. Den funkar inte märker jag och får lite panik men bussen svänger ändå ner och jag kom på sen att dom måste ju gör det. Men det står ju ingen vid busshållsplatsen där så bussen stannar inte. Shit tänker jag vad fan ska jag göra nu! Helt plötsligt ställer jag mig upp i bussen och skriker att han ska stanna, hujja vad pinsamt det var alla bara glode i hela jäkla bussen x)

Jag som trodde att jag inte skulle ha en enda läxa under praktiken och påsklovet men oj vad fel jag hade, kolla bara här:

Skriva en reflektion i Livskunskapen- Done
APU uppgift- Inköp och Varuhantering- Done
APU uppgift- Arbetsmiljö och säkerhet- Undone
APU rapport-Undone
Göra Matteprovet- Undone
Fixa min nätbutik-Undone

Okej så mycket var det kanske inte men det kändes as mycket, nu ska jag kolla nyaste avsnittet av 90210(: Pusstjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0