Tisdag 7 April

Det är ingen vanlig dag för det är Victors födelsedag, Hurra Hurra Hurra! Grattis älskling på 18 års dagen!:D<3
Nu kan du äntligen skryta med att du är större än mig;)haha

Idag var jag verkligen så där äckligt seg i hela kroppen och kände mig nästan lite halv sjuk så tänkte först inte gå till praktiken men mamma tvingade mig, så det var bara att hasa sig upp ur sängen. Men när jag väl kom dit kändes allt mycket bättre(: Idag fick jag vara på herravdelningen och jag fick testa på att göra A-ytan, ni vet det första man ser när man kommer in i butiken. Jag blev faktiskt ganska nöjd med mitt arbete så nu när ni åker ner för rulltrapperna och kommer in på hm så är det första ni blickar på min A-yta;P haha

Ikväll blev det att fara till Victor och gratta honom och där var också hans farmor och farfar och hans kusiner så det var full lägenhet. Han fick massa fina presenter och det blev tårta i stora lass(: Jag och Victor hade inte änns hunnit äta någon middag så tårta blev det till middag, det händer inte varje dag. Juste hans pappa fyller ju också år idag, det tycker jag är hel tufft. tänk att far och son fyller år på samma dag fatta vilken bra födelsedagspresent hans pappa fick när Victor föddes:P

Vet ni min Iphon har typ kraschat!!!! Jag är jävligt depp för det, för själva display fungerar typ inte och då kan man ju inte änns kolla på mobilen. Den fick ett sånt här anfall en gång förut men det varade typ bara en timme men nu har den inte funkat på hela kvällen. Så nu måste jag använda min gamla äckliga mobil. Vad är det med dom här nya tekniska sakerna, ska inte dom ha bra kvalite´?


Nu ska jag kila och vara social med Victor, Ha det bra allesammans:D


Kommentarer
Postat av: linnea

det känns som att ju äldre tekniska saker är, desto längre håller dom. tänk typ nokia 3310, dom gick ju aldrig sönder. :o

2009-04-08 @ 21:50:19
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

naaw, fan va jobbigt ;S

2009-04-10 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0