Tisdag 14 Mars

Tjabba(:

Vilket kanonväder det är ute nu alltså, det är ju typ sommarvärme eller ja iallafall nästan;P När jag steg upp så sken solen in genom mitt fönster så på dirren blev jag hyper glad och kände att jag var tvungen att fara ut så jag tog mig en  joggingtur efter frukosten. Jag höll typ på att kolappsa av värmeslag eftersom jag hade tagit på mig lite för många lager kläder x) Jag satt till och med ute och åt lunch och så kom Jenny förbi och hämtade sin cykel som blev kvar hos mig sen igår.

På tal om det jag glömde ju att berätta att igår så fick jag den briljanta idén att vi skulle gå till Cia. Så jag,Jenny och Linnea började traska iväg mot Cia kring åttasnåret. Till en början gick det hur bra som hellst förutom att det var lite blöt men sen vägen mellan Skäret och Ersnäs var typ olidligt jobbig eftersom det var typ en meter snö hela vägen och man sjönk ner vartanat steg man tog. Men sen när vi kom till Ersnäs blev det äntligen bar mark, så ja det tog ju ett tag att gå för det är ju ändå ett par kilometer. Men vi fick oss några riktigt goda skratt efter vägen och det bästa var nog när Linnea skulle Hoppa över plogkarmen där vid Ersnäs, ojoj jag höl nästan på att kissa på mig av skratt;P


Jenny och Linnea påväg mot Cia

Nu måste jag springa på toa, Ha det bra people, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0