Söndag 5 April

Hallå(:
Igår blev det en riktigt lång dag, vi (jag,Jenny, Linnea och Cia) åkte hemifrån vid halv tio för att vi skulle befinna oss i gammelstan tio för då var det dags för jobb i stora lass. Dagen började ganska lungt med massa genomgångar inför dagens aktiviteter och så. Klockan ett kom alla konfrimanderna och då blev det full rulle på en gång. Våran grupp blev helt okej faktiskt, jag och Mattias fick oss en favorit nämligen Valter från Skåne. Helskön kille som pratade skånska(: Dagen blev väldigt lång ändå och vid niotiden fick vi sluta. Då begav jag mig till Victor som var i Bergnäset, vi tog det hel lungt och bara kollade film och jag var ganska så död så jag slocknade väl där någon gång efter tolv. 

Idag var det ju så otroligt fint väder så jag och Victor begav oss ut i det vackra vädret med hans treåriga lillasyster Hanna. Åh vad gullig hon är men energi har hon då som en hel elefant. Vi fick springa och jaga henne bland massa lekplatser, men kul vare. Det bästa var nog dom här jättestora gungorna som dom har stoppat upp på Bergs, dom var as roliga(: Efter en timmes lek ute var både jag och Victor ganska så döda. Min papi kom och hämtade mig sen och jag fick övningsköra massor och det gick faktiskt riktigt bra enda tills vi kom ner i Antnäs;P

Ikväll har jag varit hos Jenny och kollat Wipeout och sanningens ögonblick. Sen kom även Amanda en sväng för att hämta Jennys systemkamera som hon ska få låna till London för på tisdag åker hon ju. Så vi fick säga hej då till våran tjej som inte kommer tillbaka förän om en och en halv vecka. Hoppas du får det riktigt bra nu i London Amanda!:D<3


Victors söta syster Hanna(:, bilden är typ tagen för ett år sen

Nu ska jag kila allihopa, pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0