Söndag 19 April

Tjabba(:
Alltså jag har alltid funderat på varför söndagar alltid är så sjukt tråkiga. Man längtar ju som alltid till helgerna för då händer det alltid massa skojj men när det blir söndag morgon så känns allting så där sjukt tråkigt. Hela söndagen gör man typ inge vettigt heller,  man är inte med vännerna heller. Mina söndagar består dock alltid av att plugga typ, det har som blivit min pluggdag nästan  men det blir ju lätt så när man ändå inte gör något vettigt. Det är ju då man kommer på att man har typ sisädår tusen saker i skolan som är lika bra att göra bort. Det är som redan förbestämt att söndagar ska vara den tråkigaste dagen i veckan. Undra varför det är så egentligen? Jag har alltid tänkt att det skulle vara as skönt om söndagen försvann så att sista dagen på veckan var lördag. Men tänk då om lördag skulle bli som en söndag, ne då tror jag nog att jag behåller den där sjukt tråkiga söndagen istället och får en dag extra på veckan x)

Den här söndagen har då beståt av rapportskrivning. Vi har visst en APU rapport att skriva som jag då helt hade glömt bort, så det var bara att sätta igång att skriva. Och jag har seriöst typ suttit i flera timmar och nu helt plötsligt är den färdig. Snacka om skönt att ha den överstökat(: Nu ikväll blev våran familj bjudna på fika hemma hos Jenny för det är nämligen så att hennes pappa fyller hela 50 år idag, Grattis Lasse(: Dom hade gjort den där supergoda tårtan som jag bara älskar, fast jag vet inte änns vad den heter:P Och även Amandas familj var där så det var väldigt trevlans(:

Nu är det bara att tagga för skolan som börjar imorgon, men det ska faktiskt bli lite kul att träffa klassen igen för det var ju som ett tag sen. För vi har ju haft praktik tre veckor innan påsklovet och sen vare ju en veckas lov på det. Så det känns som vi har typ haft nå super lång jullov eller nå eftersom det var 4 veckor sen man var innanför skolans dörrar.

Nu ska jag hoppa i säng, pusstjing

Kommentarer
Postat av: jenny

Den heter typ marängtårta! :D tror jag! ;)

2009-04-21 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0