Onsdag 22 April


Dagens Outfit:
Tröja- Gina Tricot
Jeansleggins- Vero Moda
Skor- Vagabond
Sjal- H&M
Väska- Adidas

Jag vet det är hemskt att jag också har börjat med dagens outfit, det trodde jag inte om mig själv. Men jag älskar ju kläder så vafan och så är det ju ett perfekt tillfälle att utnyttja någon av pappas tre systemkameror(: Efter som jag inte är någon hejjare på att ta vackra bilder så är ju det här perfekt för mig(:



Dagen har varit bra men lite jobbigt,var så sjukt trött i morse men jag pallrade mig ändå upp ur sängen. annars har dagen bara rullat på som vanligt. Just det vet ni hur jävla klantig jag var igår. Jag skulle åka buss hem fråm skolan, jag hoppade på bussen och stämplade mitt busskort, sen stoppade jag det i fickan som inte alls var bra eftersom på min nya skinnjacka är det bara fickor med knapp. Smart som jag var så tänkte jag ju att inte kommer jag tappa det för jag ska ju bara åka bussen hem. När jag kliver av bussen och känner i fickan tror ni busskortet är kvar? Icke sanicke, så när jag kom hem fick mamma ringa till Älvsbyns busskontakt grejj. Dom sa att dom skulle kolla och att samma buss bara skulle vända i älvsbyn och åka tillbaka till Luleå. Jag kollade upp när bussen skulle komma till antnäs och så gick jag till min busshållplats. När bussen kommer frågar jag om dom hittat mitt busskort men busschaffören hade inte sett röken av det men jag fick ändå gå och kolla där jag satt men inte fanns det något busskort där inte. Jahapp tänker jag och går hem igen. Idag så gick jag till recceptionen på skolan och fick ett sånt där tillfälligt papper och så skulle jag ringa nå nummer till nån grejj i Råneå så jag kunde beställa ett nytt busskort. Men inte ringe jag för det glömde jag då helt bort. Men iallafall sen på kvällen får jag ett samtal av samma busschafför som körde bussen när jag fick gå in och leta mitt busskort och tror ni inte han hade hittat det. Jodå, gissa om jag blev supergald!(: Så där kan det gå om man inte riktigt har hjärnan med sig ibland;P haha

Nu ska jag kolla färdigt på det nyaste avsnittet av Gossip Girl, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jenny

Då kommer jag ju iaf veta vad jag ska leta efter för kläder om jag letar dig nån gång! :D En bra ide från mig! MEn jag tycker själv att det är rätt spännande med att se vad folk har på sig. :p

2009-04-23 @ 20:42:33
Postat av: Elina

Du har ju så fina kläder så varför inte visa upp dom ? :)

2009-04-30 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0