Onsdag 15 Mars

Godmorgon(:
Just nu sitter jag ensammen hemma i Victors lägenhet eftersom han är på någon anställningsintervjuv på Kallax. Jag tänkte käka lite frukost men det enda som fanns i kylen var typ en liter mjölk och ett smörpakat typ, så vete tusan vad jag ska äta x) Hans pappa har typ aldrig nå mat hemma, jag funderar hur han kan klara sig liksom, han kanske är en hejjare på att leva på luft eller nå;P Och jag tror jag gått och blivit sjuk, snorret bara rinner och min panna känns kokhet:O Hoppas det bara är nu på morgonen för jag har inte ett dugg lust att vara sjuk nu på lovet!

Igår blev det en trevlig kväll inne i stan på Roasters med Jenny,Jokki,Linnea och Amanda P(:  Vi fikade i massor och pratade på om allt möjligt, det var roligt att fräffa Amanda P eftersom man inte träffar henne alltför ofta. Vi satt nog på Rosters typ två timmar eller nå sen fick vi åka hem med Lena J(: Gissa om det var kul, hon har ju tagit körkort alldeles nyss och allt. Hel coolt att åka med henne det kändes som lite overkligt eftersom det lika gärna hade kunnat vara någon annan av oss som körde;P Och det hände en väldigt rolig sak också när vi åkte med Lena J men det ska jag nog inte skriva om här på bloggen;)haha

Nu ska jag gå och vara social med Victor som kom hem, pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0