Måndag 27 April

Tjennare(:
Jaha då var det måndag igen, jag lixsom bara går och räknar ner veckorna nu till sommarlovet!:D Idag har det varit en lungn skoldag som våra måndagar brukar vara, bara tre lektioner med sovmorgon och ändå slutar vid två det är helt okej för att vara en måndag(: Idag fick jag dock en sån där extremt äckligt-ont huvudvärk på sista lektionen, huvudet bara dunkade och kändes som att det skulle spränngas:O Men direkt jag kom hem och fick i mig lite mat så gick det över, men det är så med mig och huvudvärk jag behöver inga huvudvärkstabletter utan jag behöver mat! Hel konstigt de där.

Vars tog det vackra vädret vägen? Det är ju inte så mysigt att gå hem från bussen och så börjar det typ i princip spöregna. Fast det kan ju inte alltid vara strålande sol ioförsig, men jag kollade på vädret och resten av veckan var det en stor sol över Luleå, så det blir nog perfekt(:

Fast vid såna här tillfällen när regnet öser ner vill man ju bara bort från Sverige. Jag och mamma hade nämligen kanske tänkt åka med Jenny och hennes mamma utomlands nu första veckan i Juni, men nä då ska mamma ha hundra saker att skylla på så hon inte kan fara. Ibland blir jag gode less. Jag vill bara utomlands nu!




Dagens Look

Tshirt- Monki
Jenasleggins-Vila
Skor-Addidas
Sjal-H&M
Väska- Addidas

Nu ska jag dra mig från datorn, hejs svejs(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0