Lördag 11 Mars

Tjenizzz(:
Ursäkta men vars fan är våren?:O Det snöar och har sig i mitten på april och ändå är det plusgrader, hur funkar det liksom? Och dom lovade ju toppen väder nu till påsk men inte ser jag så mycket toppen i det här vädret, gråt och dimmigt med knappt två plusgrader är väl inte så mycket att hurra för. Nere i södra Sverige går dom ju typ i t-shirt och skjorts nu, varför ska man bo här uppe ibland.

Idag blev det en sväng till centrum med Victor för han skulle kolla på lite kläder. Han hittade en as fin randig tröja på h&m(: Jag som har haft mina spenderar byxor alldeles för ofta på mig på sistone tänkte inte alls inhandla någonting. Men så blev inte fallet, köpte en t-shirt och lite annat smått och gott. Ikväll blir det stor middag hemma hos Victor med tjocka släkten och sen vete tusan vad som händer men vi hittar nog på något(:


Dagens inköp:
-Heidi Klum t-shirt
- Guldigt Indian-band
- Guldiga örhängen

Nä nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen, pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0